vrijdag 9 mei 2014

believe in the impossible

believe the impossible, 
een layout met een verhaal erachter wat de titel betreft
ons derde kleinkindje, zo gewenst, Elise Sophie, in januari dit jaar geboren , eindelijk was ze daar, na 8 miskramen door de jaren heen en na een vervelende zwangerschap en bevalling maar ze is zooooooo mooi ons kleine meisje, net als haar grote zus en broer

dus met trost werkte ik aan deze layout , ook zij krijgt een mooi album voor later net als broer en zus

papier is van Prima marketing en inkado
blaadjes zijn van scrapunlimited net als het sleuteltje en de tekst en het hekje die heb ik bewerkt met gesso en hekje en tekst ingekleurd met inkt
bloemen is verschillende merken door elkaar
toen ik de tekst er op plakte zag ik te laat dat hij niet helemaal recht lag is nog al erg slap en kon het niet goed meer los maken anders beschadigde het papier , jammer maar helaas dan maar




ben benieuwd wat jullie er van vinden
wens jullie hele fijne dag vandaag en tot een volgende keer
marijke


3 opmerkingen:

Unknown zei

heel mooi en gefeliciteerd
liefs sannie

Marjoleine zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt Marijke! Dat de tekst ietwat scheef staat stoort helemaal niet. Ik had het eerlijk gezegd niet eens gezien!

Liefs,
Marjoleine

Jolanda zei

O WOW dat is zeker een verhaal erachter. Maar wat kijkt ze al vrolijk de wereld in.Dat je hier trots aan hebt gewerkt ja dat zou ik zijn en doen dan. En zij zullen later als ze groot zijn trots zijn op OMA voor die mooie albums die je voor ze maakt/hebt gemaakt.

groetjes Jolanda