dinsdag 11 maart 2014

music was my first love

 Ik ben een fan van Grad Damen zijn muziek en zijn humor die we tijdens onze reizen in de sneeuw ontmoette , vorig jaar had ik een boekje van toilet rolletjes gemaakt een heel klein albumpje dus en ik heb beloofd dat de volgende eventueel groter zou zijn
hij weet dat vast niet meer maar ik heb dat altijd in mijn hoofd gehad die belofte
binnenkort  ontmoeten we hem weer in Oostenrijk dus ik heb een grotere gemaakt voor hem, dit keer met een doosje er om heen
het boekje is van papieren zakken gemaakt de doos met chipboard








ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden

groetjes en een hele fijne dag vandaag , Marijke

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend leuk en mooi gemaakt Marijke. Ben benieuwd wat Grad er van vindt...laat je dat nog weten? Lieve groetjes Miranda

Marjoleine zei

Dat heb je weer mooi gemaakt Marijke! Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Liefs,
Marjoleine

Anoniem zei

Ben erg benieuwd wat Grad hiervan zal vinden. Nog even geduld en dan kan je het schitterende boekje met doosje aan hem geven. Je crea zal wel weer beloond worden!

Groetjes, Anneke van Heijst

marijke zei

terug van vakantie , het was wel geslaagd hij vond het erg leuk dus dat doet me goed