dinsdag 28 mei 2013

layouts voor hobbyjournaal99



ben zo blij dat ik toch weer de draad op ben gaan pakken als auteur voor het hobbyjournaal bij de fa Findit
en wat een geweldig mooi pakket heb ik binnen gekregen om mee te werken de Gorjuss lijn
en zoals je ziet is daar ook mee te werken op layouts van 30x30 
deze keer heb ij foto's van mezelf gebruikt andere keren vaak de kleinkids maar dit keer wilde ik zelf ;0)
deze foto's zijn genomen in maart van dit jaar toen we in oostenrijk waren met de artiesten reis van televisiereizen.nl 
we hadden daar heel veel artiesten om ons heen met een gezellig klein ploegje reizigers  en dan wil ik dus wel even op de foto , hier zien jullie o.a marianne weber 
de onderste foto ben ik met mijn vriendin , we waren aan het wachten op de ploeg die uit de grotten kwamen , was een vervangende excusrsie, waar ik door mijn opgelopen tia in februari niet heen kon was te zwaar en de klim te stijl, nu zal ik niet snel in een grot gaan hoor zo wie zo hahahahaha
het mot regende fiks die dag met ook mot sneeuw echt bagger weer en na een tijdje buiten wat rond gelopen te hebben mochten we in de bus wachten op de rest want we ware verkleumd
als je op de foto's klikt zie je hem groter
 de bovenste foto is gestaopekd met verdikt tape dus laten we zeggen een soort 3-d de onderste is gewoon vlak
ben benieuwd wat jullie er van vinden


1 opmerking:

Riet zei

Echt super gemaakt Marijke.

Liefs Riet.