maandag 29 april 2013

konings spelen april 2013



konings dag spelen op 26 april 2013 en dan zo een dame helemaal in oranje,
kleindochter Robine ( 9 ), met haar schitterende lach daar kun je dan niet omheen om er een LO van te maken voor haar foto boek
ik had hem eigenlijk iets anders willen maken  de vlekjes vielen iets anders uit dan ik in mijn hoofd had ( poezen lopen wel eens door mijn werk heen vandaar de streep links onder maar ja veranderen ging niet meer dan maar met wat strass stenen er tussen gewerkt
en dan de strikjes in rood wit blauw gezet en oranje bloem gepikt/gekregen uit "nep" boeketje bij schoonma thuis, mooi oranje is niet lellijk he ? ja toch? 
kroontje vond ik bij de action dus kwam goed van pas
oh ja en het papier is uit de kit van scrapdelight www.scrapdelight.nl  het papier is van Kaiserkraft
ben benieuwd wat je er van vindt en ben je nog geen volger? nu ik zou zeggen wat let je  , dus klik maar gerust aan dat je wilt volgen hoor er gaat nog veel meer komen heb nog zoveel ideeën in hoofd
fijne kronings dag morgen en laten we hopen dat het zonnetje heerlijk gaat schijnen
grietjes, Marijke

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Marijke.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Jullie eigen prinsesje, heel leuk gemaakt Marijke!

Groetjes, Anneke

(ik weet nu niet wat ik precies moet doen, dus klik op anoniem, maar wil wel je volger worden)

Moni Agila zei

Zo Marijke, wat ben jij snel met die lay-out. Echt geweldig leuk. Ik ga hem even wegpinnen.

Moni Agila zei

Hoi Marijke, wat een leuke lay-out zeg en zo snel na de laatste koninginnedag. Wel leuk om dat vast te leggen. Ik ga hem zo even wegpinnen.

Richtsje zei

Je kleindochter in een koninklijke omgeving, dat is heel leuk bedacht! Geweldig mooi gedaan Marijke, zo hebben wij ook onze eigen prinsesjes!

Groetjes Richtje

Je@net zei

Wat een gave lo, Marijke, mooie foto en leuk met die 3 strikjes!

Anja zei

Wat een heerlijk frisse LO. Ook een erg mooie foto!! Prachtig!!

bmartes zei

Wat een leuke vrolijke layout!
En wat een lief vrolijk meisje!
Erg mooi!
Liefs,
Arja

Jane zei

Wat een mooie LO.
Leuk gedaan met die strikjes.