woensdag 23 mei 2012

ja ik wil LO's






in de nieuwe HJ 87 staan dit keer twee bladzijdes met mijn opdrachten
en wel het onderwerp bruiloft
aan gezien onze zoon wel getrouwd is maar op een maandag morgen met gewone kloffie aan niets bijzonders had ik niet echt mooie trouw foto's 
ik heb dus aan de zoon van anja zom gevraag of ik hun trouwfoto's mocht gebruiken ervoor

 en gelukkig vonden ze dat heel leuk
heb dus ook de layouts vanmorgen aan hun meegegeven als bedankje 
voor deze serie is dus de lijn van papermania gebruikt "lincoln linen"
een schitterende serie
voor werk beschrijvingen en materiaal is dat allemaal terug te vinden in HJ 87

deze laatste twee zijn kaarten waarvan ik het bruidsboeket in 3-d er op heb gemaakt en de onderste als een driehoek kaart heb gevouwen

gezellig dat je bent langs geweest ben benieuwd wat je er van vindt
groetjes marijke

3 opmerkingen:

scrapfertier zei

Hallo Marijke.
Wat een prachtigge Lay outs heb je gemaakt Hoe romantichs
groetjes Tietje.

Henriette zei

Marijke ik vind ze meer dat TOP!!!
liefs Jetty xxx

patricia's scrapfun zei

je hebt mooie dingen gemaakt, door de onderste foto (hj) heb ik me de vorige keer laten inspireren
ik heb andere afmeting gebruikt en een foto van mijn kinderen :)
een heel leuk idee en in een avondje klaar !

gr patricia