woensdag 22 februari 2012

mag het eindelijk vertellen

ik kreeg een vraag of ik voor hobbyjournaal wat foto layouts wilde maken voor de HJ 84 n en tja daar zeg ik geen nee tegen he, ik vond me dat een eer, ze hadden mijn LO's gezien
heb 2 LO's gemaakt en 2 kaartjes waarvan er dus 1 gedrukt is
graag had ik meer materiaal er op gebruikt maar ik moest me houden aan de materialen die ik opgestuurd had gekregen en wel de roze lijn van papaermania "parkstone pink"
 dit zijn de layouts die ik er van heb gemaakt en die geplaatst zijn de kaart-foto lijst is te zien in www.scrappenfreubelen.blogspot.com
dit is onze jongste kat sammie , ik heb de foto zwart wit gemaakt met mijn foto programma en dat kwam zo mooi uit op dat roze

deze olifanten stonden van de zomer op de maasboulevard  en wat zijn het toch schitterende beesten he
nu ik ben benieuwd wat jullie er van vinden  dus laat maar horen........als je op de foto klikt komen ze groter in beeld 
groetjes marijke

7 opmerkingen:

Marjoleine zei

Wat heb je dat leuk gedaan zeg..die zwart/wit foto komt inderdaad erg mooi uit op dat roze papier...Echt superleuk vind ik het!
Liefs,
Marjoleine

marion zei

Zal geen verrassing zijn voor je zijn dat ik het katje het prachtigste vind. Ik vind ze beiden schitterend en met deze creaties mag je torts op je zijn. Liefs, Marion

Marianne zei

Hardtikke leuk voor je dat je dat mag doen en je hebt punten gescoord bij Marion, want er staat een kat op je kaart. (hahaha)
Groetjes Marianne

Sinikka zei

Twee hele mooie LO's
Gave foto's van de olifant.
Sammi eis echt een fotomodel :-)
Gr. Sinikka

cornelie zei

Super Lay-Outs Marijke!!! Groetjes Cornelie

Margreet zei

Wat leuk Marijke zag ze in hj staan.
Groetjes Margreet

Jolanda zei

Hoi Marijke

Gefeliciteerd dat je in de HJ staat en had het dus goed gezien ik vind ze SUPER gedaan

Groetjesssssssss Jolanda