vrijdag 20 januari 2012

mijn nieuwe layout blog

 op verzoek van iemand heb ik de foto layouts gescheiden van de kaarten blog die ik heb.
 dit is nog maar een klein deel van de layouts die ik gemaakt heb en ik ga mijn best doen om steeds weer een andere hier te plaatsen
helaas weet ik niet meer van alles de beschrijving omdat mijn blog delen mist vanaf 2008, dat schijnen ze te wissen na verloop van tijd

 veel layouts heb ik gemaakt van de kleinkinderen omdat ik een foto boek wil bij houden voor ze maar ik moet bekennen dat het de laatste tijd een beetje achter is gebleven omdat ik veel met de kaarten ben bezig geweest maar ga zo wie zo de draad weer oppakken , heb nog zoveel ideeën in het hoofd en nog zoveel mooie foto's liggen om te gebruiken
het zullen layouts worden die met van alles te maken  kunnen hebben, ik heb bijv. een hele mooie foto van een haan gemaakt en die wil ik dus ook gaan bewerken








 zou het leuk vinden als ik hier ook veel volgers ga krijgen  dus ik zou zeggen zegt het voort zegt het voort hahaha
groetjes, Marijke

5 opmerkingen:

marion zei

Schitterend blog zeg, zie ook dat ik de eerste volger ben hihi...denk dat het niet nodig is te schrijven dat ik de kattenlootjes het leukste vind ? hihi. Prachtige lootjes die zien laat, kijk nu al uit naar de volgende. Liefs, Marion

anita01 zei

Hai marijke,
En weer zo genoten bij je he, geweldig zoals jij het kan...waarom heb je je niet ingeschreven voor Crealies...was leuk geweest hoor. Je bent er voor geroepen...zo fraai.

Warme groetjes,
Aniet xxx

Marianne zei

Ziet er goed uit Marijke, leuk al die foto's zo te zien.
Groetjes marianne

Femmy zei

geweldig Marijke!

Unknown zei

Hoi Marijke, gefeliciteerd met je nieuwe layout blog ga zeker de komende dagen kijken hier naar al jou layouts. Het zullen er wel veel zijn.

Groetjes Scrapfanaat Peter